streda 12. marca 2014

purple dress








šaty, šatka /dress, scarf/ H&M; taška /bag/ Tally Weijl; papučky /slippers/ ?? 


Na tie šaty som pozerala už od septembra. Raz som si v nich prišla ako trpaslík, potom ako v mechu, teraz mám zas nejaké divné nohy... No, v konečnom dôsledku sa mi páčia, aj na mne.
Sú také univerzálne, k teniskám, balerínam, opätkom... viem si ich predstaviť so všetkým, aj s ničím.
Konečne sa radujem teplému počasiu, priehľadným pančuchám (áno, čítate správne, vôbec nie som stylish a nosím ich. cez víkend som si zdravíčko nechala po kopcoch, takže ešte to nepreháňam), lodičkám a pod. Sukničky a šaty sú moje kamošky.
Dnešná prax a výlet do Piešťan nás vyšiel draho, ale stálo to zato (aspoň si to teda chceme myslieť). Užili sme si krásny slnečný deň, porozprávali pár vtipov a dostali upozornenie od karmy. Tak dlho sa do balóna fúka, až balón praskne. No jó, už budeme dobré, nemáme na výber.


prajem vám najkrajšie slnečné dni
julianna

9 komentárov:

This is place for your opinions, thanks! :)