štvrtok 28. februára 2013

Február: Vlasy

Chcem vám ukázať päť výrobkov na vlasy (mám prichystanú aj časť "tvár"), ktoré som si za mesiac február najviac obľúbila.
Úprimne o svoje vlasy som sa nikdy špeciálne nestarala, bohužiaľ taký bol aj výsledok.
Začínala som pri melírovaní  a ukončila to násobným farbeným vlasov najsvetlejšou blond farbou .
Vždy som sa snažila vyberať farby, ktoré boli šetrné k mojim vlasom, ale kedže som to spájala  so žehlením a sušením vlasov fénom moje vlasy boli zničené.
Vlasy som si prestala farbiť  pred viac než rokom, od tej doby si ich dávam aj častejšie strihať, aby som sa úplne zbavila poškodených vlasov. Výsledok ešte nie je podľa mojich predstáv, ale určite je to lepšie.
Vlasy si žehlím iba vo výnimočných prípadoch a sušenie pomocou fénu som znížila na polovicu. Vlasy som si nafarbila asi raz, aby som oživila prirodzenú farbu vlasov.
Tak a toto sú tie výrobky.




1. TONI & GUY, sprej s obsahom morskej soli 
Vždy som chcela vyskúšať nejaký sprej s obsahom morskej soli na vlasy. Dostupnejšia verzia Tony&Guy sa objavila v drogériách DM a tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Vždy keď sme na dovolenke mám síce vlasy matné, slané, proste divné...ale mám ich prirodzene zvlnené čo sa mi veľmi pozdáva. A priateľovi ešte viac, tak sa rozhodol mi sprej darovať na Valentína.
Jediné čoho som sa obávala bolo aby mi nezaťažoval vlasy a nevysušoval končeky vlasov, keďže ich mám jemnejšie a stále trochu poškodené.
Vlasy si umyjem, vysuším osuškou a použijem sprej. Zatiaľ s ním narábam opatrne a vlasy si potom vyfúkam  studeným vzduchom z fénu, takže nie sú úplne prirodzene vysušené, ale zdajú sa mi viac upravené s objemom a okolo tváre, kde som použila sprej viac sú  mierne zvlnené.
Naozaj nie som odborník v práci s rôznymi produktami na vlasy, takže je to môj osobný laický názor. Ale pre ľudí ako ja, ktorí nemajú žiadne skúsenosti by sa pri kúpe mohol hodiť.
TU nájdete aj video.

2. SWARZKOPH, got2b, ochranný sprej pred teplom
Ako som už vyššie písala, vlasy som si často žehlila, ale nepoužívala som žiadne produkty na ochranu vlasov pred teplom. Tento sprej je určený práve na ochranu pred teplo až do 220 stupňov. Vlasy si nežehlím až tak často, ale keď už tak použijem práve sprej.
Vlasy si nasprejujem po celej dĺžke a potom žehlím. Vlasy mám potom viac lesklé a určite nie až v takom stave ako kedysi.

3. L´ORÉAL, Studio Silk&Gloss, lak na vlasy
Už som sa odvážila aj na lak na vlasy. Niekedy si pomocou žehličky vytváram jemné vlny vo vlasoch, no po pár minútach mi moje vlny zmiznú. Vybrala som si tento lak , pretože sľubuje štvrtý stupeň fixácie z piatych, no vlasy nezaťažuje a "nezlepuje". Som s ním veľmi spokojná, vlasy mám lesklé, vlny mi vydržia dlhšiu dobu a mám pocit, že moje vlasy sú stále flexibilné/pružné.

4. AVON, Advance Techniques, kúra na vlasy s marockým argánovým olejom
Už keď dávnejšie som používala olejček na vlasy od Avonu (tento), no v období farbenia a žehlenia som prestala. Ako náhle som zistila, že moje vlasy potrebujú kompletnú regeneráciu som sa rozhodla opäť vrátiť k používaniu olejčekov na vlasy. Pred časom sme sa rozhodli vymeniť starý za tento nový.
Jeho konzistencia je viac hustejšia, ako predchádzajúci, ale účinky má podobné. No priznám sa, ako náhle ho spotrebujem vrátim sa späť k zelenému.

5. TANGLE TEEZER
Túto kefu (na psa) poznám už dlhšie, no donedávna som nebola rozhodnutá na 100%  či si ho mám kúpiť.
TT sa mi dostal do rúk a bola som potešená, že práve ružový! Žiadne zázraky som nečakala, predsa len je to kefa. No vlasy mám viac "zjednotené", vlas vedľa vlasu, uhladené a rozčesané dokonalo.
Pri mokrých vlasoch ma ostatné hrebene "ťahali", no tento nie. Ďalšia super vec na ňom je, že sa mi lepšie robí cop, ktorý je vysoko vyčesaný a drdol. Kúpila som si ho prostredníctvom Asosu, na slovenských stránkach bola jeho cena o niečo nižšia, ale s poštovným to bolo rovnaké a skoro nikde nemali ružový.

Dúfam, že som vás inšpirovala, alebo pomohla pri kúpe nejakého výrobku, pri rozhodovaní sa za, či proti.
Ak máte niekto skúsenosti s niektorým z týchto výrobkov, alebo podobných  podeľte sa! Som zvedavá na vaše názory!

Julianna

9 komentárov:

  1. ten sprej s morskou solou by som chcela ale pobavilo ma to video :D vyzera ze dve hodiny predtym stravila tupirovanim a natacanim u kadernika ale ok :D videla som rozne navody na vlastnu vyrobu tak asi najprv skusim to heh

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej, akože to video je trošku také :D ale tak približne, že ako sa s tým pracuje.
    ale keby som si dala viac záležať by bol možno ten výsledok aj dosť podobný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlho premýšľam nad TT. Rozčesávajú sa s ním vlasy lepšie?
    Ten istý sprej na žehlenie používam aj ja a som s ním nadmieru spokojná:).

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pred tým som mala síce dobrý hrebeň, aj sa mi vlasy dobre rozčesávali, ale tento je lepší. Teraz si vlasy rozčešem jedným ťahom.

      Odstrániť
  4. pekny clanok :) pozyvam ta na avon giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/02/avon-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada takéto beauty tipy! :) Ja už dlhšie zvažujem kúpu TT, lebo každý tú kefu len chváli, aj keď neviem, či bude aj na moje kučery...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja na vlasy používam iba šampón. v posledných mesiacoch som mala problém s lupinami, pomáhal mi garnier fructis na lupiny a keď došiel kúpila som iný a hneď sa mi to vrátilo..a teraz som si kúpila od Nivea na lupiny bol zlacnený a ešte sa mi aj lesknú trochu vlasy. No a nepoužívam žiadne kondicionéry, ani laky, ani tužidlá, ani masky, akurát keď si točím tak ochranu pred teplom a ešte sem tam nastriekam osviežujúci sprej, ktorý krásne prevonia vlasy... Inak nič a rastú mi dosť rýchlo..dávam sa strihať každý pol rok a nemám ich ani poškodené a zdá sa mi, že po mesiaci sú rovnako dlhé ako boli.. :D Niekedy by som chcela skúsiť nejaké výrobky ako masky a tak, ale je to pre mňa drahé, plus nemám vlasy poškodené atď takže to až taká potreba nie je..snáď niekedy.

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež používam modrý olejček a stále som si myslela, že sú so zeleným takmer rovnaké... potom ma kamoška upozornila, že zelený sa používa na končeky do mokrých alebo suchých vlasov a modrý sa dáva už do mokrých vlasov na celú ich dĺžku :) neviem či to má nejaký iný výsledný efekt, ale najbližšie to skúsim :)

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Olejčeky z Avonu používam nonstop, vyskúšala som aj tento arganový a ešte jeden z Oriflame, ale neviem no....aj tak vždy skončím u toho zeleného, je jednoducho naj a dobre sa vstrebáva do vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)