štvrtok 13. septembra 2012

BratislavaFashionWeekend



Pôvodne som vôbec nemala v pláne navštíviť Bratislava FashionWeekend, chcela som, ale mala som toľko povinností, že minúť si jeden víkend mi prišlo zbytočné.
No potom sa to otočilo o 360 a mne prišlo ako fajn nápad si spraviť odpočinok od všetkých tých povinností a spraviť si zážitok.
Síce nástrahy boli rôzne. Ja som bola vodič, prvý krát po diaľnici a cez križovatky v Bratislave. Ale opäť sa osvedčili moje schopnosti nestratiť sa a zvládla som to na jednotku. Síce s menším časovým sklzom, ale našťastie som sklz nemala iba ja. Pravdaže, aby nebolo všetko jednoduché, vonku teploty siahali nad 30°C, parkovisko plné,  no a trblietavé topánky nie sú až taká pohodlná obuv ako vyzerajú, ale polo-beh som v nich zvládla.
Priam som preskočila mostík a bola som dnu.
A stretla som Melisu, ktorá je skutočná víla!









Petra Poórová opäť nesklamala, síce jej tvorba a kolekcia Coco mi je už trochu známejšia, ale nenechala som si ju ujsť.
Nie len ženskými detailami ako mašlička, stuha, perly vytvárajú ženu, ale aj líniami a strihmi šiat, ktoré tvoria krásne ženskú postavu. Farebnosť je jednoduchá, nič čo by narušilo celý jednoduchý komplet.
Páčila sa mi aj panská časť, mám rada saká, traky a bielo-čierna kombinácia na mužoch je vynikajúca. Tiež na nich milujem motýlikov a viazanky. Bohužiaľ nikdy ma až tak neočarí, ale to len z toho dôvodu, že môj priateľ na také veci nie je a ani sa mu nehodia. Takže si nemám kde potom vybiť ten nahromadený impulz z pánskych kolekcií.
A vždy ma budú fascinovať perličkové šaty, ktoré sú pre mňa fakt očarujúce, už iba preto, že vždy keď ja chcem niekde našiť perličky tak mi moja vytrvalosť vydrží tak po piatu.
O tvorbe Petry Poórovej ste si mohli u mňa prečítať TU a aj TU.

Bohužiaľ som sa nemohla zúčastniť celého BFW, už nejakú dobu bojujem s časom a boj ešte bude trvať.
Veľmi pekne ďakujem za možnosť zúčastniť sa BratislavaFashionWeekend.

A tiež sa chcem poďakovať všetkým, ktorý navštevujú môj blog. Snažím sa to robiť lepšie a lepšie, aby sa  vám páčil, pravdaže vkladať do toho mňa.
V blízkej budúcnosti pre Vás pripravím aj giweaway, ale bojujem s časom, ako ste už čítali. A na všetkom čo robím si chcem nechať záležať.
Prajem krásne dni, i keď sú upršané.


Julianna


9 komentárov:

  1. krásne,no a gratulujem že si to stihla :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mna tie mašličky ani tak neberú, hlavne na foto číslo 4 to vyzerá ako tom ktorý som si kúpila v Terranove pred 2 rokmi, no čo už....ale tie perličkové sú pekné :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi hezká přehlídka:) Ty šaty s perličkama jsou nebeské!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skoda ze si nedala aj svoju fotku, by ma zaujimalo co si si obliekla na takuto prilezitost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ som bola v takých časových posunoch a bez fotografa, že sa nedalo, ale chcela som :)

      Odstrániť
  5. vyerá to super, ako plynie čas, tak stále viac ľutujem že som sa zúčastnnila len jednej prehliadky :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj som ta na tej prehliadke videla, ale dost rychlo si po nej zmizla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och, tak to je podívaná a dodám, že miluju hlavně tu Bratislavu. :* !!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)