streda 25. júla 2012

Do tretice všetko dobré.




Naša  prvá spoločná fotka, tam už sa nedalo skrývať, že sme si mali k sebe blízko.
Od 25.júla 2009 sme ovplyvnili jeden druhého. Ja viem viac o Hondách, on viac o trendoch a o tom ako ma správne odfotiť aby sa mi to páčilo.
Viem na diaľku rozoznať Hondu od iného auta a on špirálu od lesku na pery. 
Už vieme ako sa máme zachovať v ktorých situáciach, kedy radšej zavrieť dvere a kedy toho druhého objať.
Vie, že na večeru mi má kúpiť Kinder Pingui bez kokosu a ja jemu višňový Corny Big s čokoládou.
Vieme, že teraz on má  rád ananásovú pizzu a ja olivovú, pri tom pred troma rokmi to bolo naopak.
Dokonca som sa naučila skracovať mu vlasy!
Len dúfam, že ďalšie roky sa budeme učiť jeden od druhého, dopĺňať toho druhého a tvoriť spoločne.

To by bolo magických dátumov v júli.
A tak si tu užívame tento deň na dovolenke.
Krásny deň prajem!

Julianna




11 komentárov:

This is place for your opinions, thanks! :)