nedeľa 18. mája 2014

west coast









Síce ste už tento outfit videli, ale tieto z filmu sa mi tiež páčia, možno ešte viac. A hlavne ako pekne to komunikuje s tým piešťanským domom umenia. Mám rada tú stavbu, červená + betón!
Inak tie vlasy mi vôbec nechýbajú. Ouh! Teraz mám svetlejšie a tvárim sa , že mi ich vytiahlo slniečko (alebo opršal dážď!).

A aktuálne som najviac do tejto pesničky od Lany >>>> klik!  Ten text je božský a celkovo ti jej texty môžem. Nejako príjemne mi na tú pesničku nadväzuje tá šatka a šaty na fotkách.

peknú nedeľu prajem, ja mám pred sebou ešte dve ťažké skúšky a potom budem už iba na záhrade šiť
julianna 

9 komentárov:

  1. Skvělý outfit, líbí se mi jednoduché černé šaty :-)

    Kdybys měla zájem o WEBDESIGN, byla bych ráda, kdyby ses koukla na mojí stránku: http://shinynewdesign.blogspot.cz/ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super super fotky!
    zijem pre piestansky dom umenia!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš moc hezký outfit, líbí se mi šaty a slip-ony :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. najlepšie fotky! chcem už aj ja vyvolávať...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. z filmu maju fotky vzdy inu atmosferu :) krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty si bola v piestanoch???? Leo ja tam byvam ale ty asi nie ze?

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)